Αναζήτηση Κλινικών

Αναζήτηση για:
Πόλη
Επιλογή Τμήματος

Εξωτερικά Ιατρεία

Πόλη
Επιλογή Τμήματος
Ημέρα εφημερίας

Συνδεδεμένοι χρήστες

Έχουμε 39 επισκέπτες συνδεδεμένους



UEHP News OCTOBER 2013


EUPOPEAN ECONOMY
The Second Economic Adjustment Programme for Greece- Fourth Review – April 2014


EUPOPEAN ECONOMY
The Second Economic Adjustment Programme for Greece- Second Review – May 2013


Health Professional Mobility in a Changing Europe
New dynamics, mobile individuals and diverse responses

Παρουσίαση

Η Πανελλήνια Ένωση Ιδιωτικών Κλινικών είναι το δευτεροβάθμιο σωματείο-Ομοσπονδία που εκπροσωπεί την συντριπτική πλειοψηφία των Ιδιωτικών Κλινικών που λειτουργούν στην χώρα.

Σκοποί της Ένωσης είναι:

α) Η μελέτη, διαφύλαξη και προαγωγή των επιστημονικών επιδιώξεων και των ηθικών, κοινωνικών, οικονομικών και επαγγελματικών συμφερόντων των ιδιωτικών κλινικών.

β) Η συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς, με σκοπό την ανύψωση της παρεχομένης στάθμης νοσηλείας προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.

γ) Η καλλιέργεια του πνεύματος συνεργασίας, συναδελφικότητας και αλληλεγγύης μεταξύ των Ενώσεων μελών της Ομοσπονδίας.

δ) Η ανύψωση και ενίσχυση της πνευματικής και κοινωνικής στάθμης των μελών των Ενώσεων, που συμμετέχουν στην Ομοσπονδία, συμπεριλαμβανομένης ενδεικτικά και της οργάνωσης διαλέξεων, μορφωτικών ή άλλων κοινωνικών εκδηλώσεων (ανακοινώσεις επιστημονικές, δημοσιεύσεις κ.λπ.).

ε) Η προστασία και προαγωγή των επαγγελματικών, κοινωνικών και οικονομικών συμφερόντων των ιδιωτικών κλινικών της χώρας στα πλαίσια της εξυπηρέτησης του κοινωνικού συνόλου, η επιδίωξη εξεύρεσης και εφαρμογής μεθόδων οικονομικότερης λειτουργίας αυτών με την με κάθε νόμιμο τρόπο μείωση των κάθε είδους δαπανών τους, η ενθάρρυνση της ίδρυσης και της συμμετοχής των μελών της σε προμηθευτικούς, παραγωγικούς, καταναλωτικούς Συνεταιρισμούς, η ίδρυση και λειτουργία σχολών εκπαίδευσης και κατάρτισης προσωπικού κλινικών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

στ) Η εκπροσώπηση των Πρωτοβάθμιων Επαγγελματικών Οργανώσεων (Ενώσεων) – μελών της για την υπογραφή, ύστερα από διαπραγμάτευση, πάσης φύσεως συλλογικών συμβάσεων, που υπάγονται στην αρμοδιότητά της, νοσοκομειακής περίθαλψης, διενέργειας διαγνωστικών εξετάσεων και κάθε μορφής παροχής υπηρεσιών υγείας με κάθε ασφαλιστικό ταμείο και φορέα κοινωνικής ασφάλισης.

Οι Ιδιωτικές Κλινικές:

Προσφέρουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Περίθαλψης

Επενδύουμε διαρκώς σε νέο Ιατροτεχνολογικο εξοπλισμό για να προσφέρουμε νέες Διαγνωστικές και Θεραπευτικές μεθόδους στην αντιμετώπιση των ασθενειών

Ισχυρή παρουσία και συμμετοχή στο Ελληνικό Σύστημα Υγείας με 15.000 κλίνες νοσηλείας και απασχόληση 20.000 εργαζομένων

Κτίζουμε το αύριο, οραματιζόμενοι ένα σύγχρονο σύστημα υγείας, υψηλής αποδοτικότητας, άμεσης ανταπόκρισης, ελεύθερης πρόσβασης σε ποιοτικές υπηρεσίες


Τελευταία νέα

Η Πανελλήνια Ένωση Ιδιωτικών Κλινικών είναι το δευτεροβάθμιο σωματείο-Ομοσπονδία που εκπροσωπεί την συντριπτική πλειοψηφία των Ιδιωτικών Κλινικών που λειτουργούν στην χώρα.


ΕΚΛΟΓΕΣ 2019

Αγαπητοι συναδελφοι

Στις εκλογες της 26ης Μαιου 2019 αποφασισα να θεσω υποψηφιοτα για μελος του Ευρωπαικου Κοινοβολυλιου με το κομμα "ΕΛΛΗΝΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΕΣ" του τ. Υπουργου Σαββα Τσιτουριδη. Θελησα να προσφερω, εαν αυτο καταστει δυνατο, στο τομεα της υγειας στα πλαισια της Ευρωπαικης Ενωσης διοτι βλεπω οτι κανεις δεν ενδιαφερεται για την χαραξη μιας ελαχιστης ενιαιας πολιτικης παροτι τα προβληματα υγειας και το πλαισιο πολιτικης μας απασχολει ολους μας.

Οποιος αλλος συναδελφος ειναι υποψηφιος στις τριπλες εκλογες της 26/5/2019 παρακαλω οπως μας το γνωστοποιησει προκειμενου να ενημερωσουμε τους συναδελφους.

Συναδελφικα
Γρηγορης Σαραφιανος


 

April Newsletter

Read our April Newsletter online at:
http://www.uehp.eu/newsletter/201904/
index.html?ts=20190425140433


 

Health Systems in the EU: Commission publishes report on tools and methodologies to assess the efficiency of health care services

Today, the EU Expert Group on Health Systems Performance Assessment (HSPA) published its report titled "Tools and methodologies to assess the efficiency of health care services in Europe: an overview of current approaches and opportunities for improvement" .

National health care systems across Europe are increasingly confronted with the complex challenge of reconciling rising demand for health care services with available resources as a means to safeguard their long-term sustainability. At the same time, a consensus is emerging among researchers that up to 20% of current expenditure in modern health care systems can be categorised as either ineffective or wasteful. As European governments seek to exploit opportunities to reconfigure resources within their national health systems to deliver better-value care, the design complexity inherent to health care systems, as well as a series of methodological and data-related limitations, render the identification of specific sources of inefficiency in healthcare a difficult endeavour in practice.

In this context, the EU Expert Group on HSPA noted that the development of tools and methodologies to assess health care efficiency in Europe is still relatively in its infancy, and that the resulting analytical shortcomings expose health policy-makers seeking to improve efficiency to the risk of misinterpreting the (partial) information at their disposal, with consequences that, at best, may fail to address inefficiency, and that, at worst, can lead to patient harm.

Devising a more advanced array of instruments to analyse, measure and assess efficiency of care – as well as spelling out their specific limitations – is therefore a crucial step to enable health policy-makers to correctly detect inefficient practice and design policy interventions that can enhance efficiency without unintended consequences on access and/or quality of care.

This report – the fourth in the series by the Expert Group on HSPA – aims at supporting national health policy-makers in their ongoing efforts to improve their set of tools and methodologies to assess the efficiency of their health care systems, as a means to help them design more effective, evidence-based policy interventions.

Based on a summary of the main theoretical concepts related to health care efficiency, an overview of country experiences gathered via an internal survey and an in-depth analysis of strategies aimed at increasing efficiency of health care services, the report presents a selection of opportunities for European countries to improve their methods (and their use) to assess the efficiency of health care services.

EU Expert Group on Health Systems Performance Assessment

Following the adoption of conclusions Towards modern, responsive and sustainable health systemsby the Council of the European Union, in 2014 the Council Working Party on Public Health at Senior Level (WPPHSL) invited Member States and the Commission to set up an Expert Group on Health Systems Performance Assessment (HSPA) to:

  • provide participating Member States with a forum for exchange of experiences on the use of HSPA at national level;
  • support national policy-makers by identifying tools and methodologies for developing HSPA;
  • define criteria and procedures for selecting priority areas for HSPA at national level, as well as for selecting priority areas that could be assessed EU-wide in order to illustrate and better understand variations in the performance of national health systems; and
  • intensify EU cooperation with international organisations, in particular the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD) and the World Health Organisation (WHO).

The membership of the Expert Group is comprised of representatives from EU Member States plus Norway, the European Commission, the OECD, the WHO Regional Office for Europe and the European Observatory on Health Systems and Policies. The Expert Group is co-chaired by a Member State periodically elected by other Member States’ representatives, and the European Commission’s Directorate General for Health and Food Safety (DG SANTE).

The Expert Group on HSPA organises its work around a set of priority topics endorsed by Member States, which provides a mandate to the Expert Group to proceed with its analysis work. The activity of the Expert Group on HSPA culminates in the production of a yearly thematic report that identifies and examines tools and methodologies to support policy-makers in their task of assessing the performance of national health care systems in Europe.

After having examined the array of tools and methodologies to assess quality of care, the performance of integrated care and primary care, in 2018 the Expert Group on HSPA focused on identifying tools and methodologies to assess the efficiency of health care services. Over the course of 2019, the Expert Group will focus on the identification of tools and methodologies to assess health systems resilience.

For more information:

This is the newsletter of DG Health and Food Safety.

The European Commission is committed to personal data protection. Any personal data is processed in line with Regulation (EU) 2018/1725.
 

ΕΟΠΥΥ: Πώς θα γίνεται η εισαγωγή σε νοσοκομείο χωρίς βιβλιάριο υγείας;

Ο ΕΟΠΥΥ με ανακοίνωση ενημερώνει ότι τα έντυπα βιβλιάρια υγείας των ασφαλισμένων, των συνταξιούχων και των μελών οικογένειάς τους καταργήθηκαν σύμφωνα με το άρθρο 67 του Ν.4603/2019.

Σύμφωνα με τον ΕΟΠΥΥ, η ταυτοποίηση των ασφαλισμένων κατά την εισαγωγή τους σε νοσηλευτικό ίδρυμα, όπως κρατικό νοσοκομείο, ιδιωτική κλινική, ΚΑΑ, ΜΧΑ, θα πιστοποιείται με οποιοδήποτε νομιμοποιητικό δημόσιο έγγραφο (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κα).

Τι λέει το Άρθρο 67

Κατάργηση Έντυπων Βιβλιαρίων Υγείας

1. Τα έντυπα βιβλιάρια υγείας των ασφαλισμένων, των συνταξιούχων και των μελών οικογένειάς τους, καταργούνται.

2.α. Η περίπτωση δ΄ της παρ. 1 του άρθρου 2 του π.δ. 121/ 2008 (Α΄ 183), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 96 του ν. 4172/2013 (Α΄ 167), αντικαθίσταται ως εξής: «δ. Να ελέγχουν και να διαπιστώνουν εάν το πρόσωπο που προσέρχεται για εξέταση ταυτίζεται με αυτό που αναγράφεται ή εικονίζεται σε οποιοδήποτε δημόσιο έγγραφο από το οποίο προκύπτει η ταυτοποίηση.».

β. Στην περίπτωση στ΄ της παρ. 1 του άρθρου 2 του π.δ. 121/2008 οι λέξεις «από το βιβλιάριο υγείας» διαγράφονται.

3. Το δωδέκατο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 4 του π.δ. 121/2008, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 6 του άρθρου 96 του ν. 4172/2013 και το τελευταίο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 4 του π.δ. 121/2008, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 8 του άρθρου 95 του ν. 4172/2013, καταργούνται.

4. Κάθε άλλη γενική ή ειδική διάταξη καταργείται.

 

UEHP Board 26-3-2019

26-3-2019

Συνεδριασε σημερα στην Λυων της Γαλλιας το Διοικητικο Συμβουλιο της Ευρωπαικης Ενωσης Ιδιωτικων Νοσοκομειων.

To ΔΣ συζητησε τις αλλαγες στο καταστατικο που θα προτεινει στην επομενη Γενικη Συνελευση του Βουκουρεστιου, τα projects Cartography, factbook 2019 and 100 Γυναικες Χειρουργοι της Ευρωπης, το ερωτηματολογιο που θα σταλει στα Ευρωπαικα κομματα σχετικα με τις θεσεις τους για την ιδιωτικη υγεια και τα Ιδιωτικα Νοσοκομεια, οι Κανονισμοι για τα ψευδεπιγραφα φαρμακα και τις ιατρικες συσκευες καθως και για την πρωτοβουλια για το στεγνωμα των χεριων στα νοσοκομεια και της χρηση χαρτινης πετσετας.

Στη φωτο το ΔΣ στην Μοναδα Εντατικης Θεραπειας του νεου Νοσοκομειου της Λυων MEDIPOL οπου ξεναγηθηκε στα διαφορα τμηματα. Το ιδιωτικο νοσοκομειο λειτουργει απο το 2017 και ειναι δυναμικοτητας 715 κλινων.


UEHP‏ @UEHP_Brux · 26 Μαρ

The UEHP Board met today in #Lyon, the hometown of our newly re-elected @president_UEHP, Dr Garassus. After the meeting we had the opportunity to visit the newly built @MedipoleLV #hospital. #healthcare #EU #private#hospitals #patient



alt

 

All Policies for a Healthy Europe – Manifesto Outline | Healthy Europe

   UEHP @UEHP_Brux 2 ώρ.πριν από 2 ώρες

alt

All Policies for a #Healthy #Europe #Manifesto launch at the @Europarl_EN ! @UEHP_Brux was one of the active contributors of the manifesto! Download it here: https://healthyeurope.eu/all-policies-for-a-healthy-europe-manifesto-outline … #Wellbeing4All @wellbeingEU #healthyEurope


 

Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΣΕ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Νέο Νομοθετικό Πλαίσιο, Αφελληνισμός μέσω εξαγορών, οι θέσεις των κομμάτων ενόψει εκλογών και οι αλλαγές στον τρόπο της περίθαλψης οδεύοντας προς το 2025

Άρθρο του Γρηγόρη Σαραφιανου, Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιωτικών Κλινικών και μέλους του Δ.Σ της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ιδιωτικών Κλινικών UEHP

στην εφημεριδα ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ 23-4-2019

Νέο Νομοθετικό Πλαίσιο

Η απαίτηση των Θεσμών, στα πλαίσια της 4ης αξιολόγησης, για ένα νέο νομοθετικό πλαίσιο λειτουργίας των Ιδιωτικών Κλινικών, συγχωνεύοντας τα διαφορετικά Προεδρικά Διατάγματα και Νόμους σε ένα νέο νόμο με σκοπό την ενιαία αντιμετώπιση, οδήγησε στην ψήφιση του Ν. 4600/2019, ο οποίος θέτει νέους κανόνες, ειδικά για τις Κλινικές που θα δημιουργηθούν στο μέλλον, μέσα από ένα πλαίσιο που είναι παντελώς γραφειοκρατικό, αυστηρά περιοριστικό για νέες επενδύσεις, σε βαθμό που από πρόχειρη κοστολόγηση υπολογίζεται ότι δεν είναι εφικτή οποιαδήποτε απόσβεση και παραγωγή κερδοφορίας.

Τέτοιοι περιορισμοί και ανούσιες χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες και για τα πιο απλά θέματα, που δεν αποσκοπούν στην αναβάθμιση του επιπέδου των προσφερόμενων υπηρεσιών υγείας για τους ασθενείς, ταιριάζουν σε καθεστώτα ελεγχόμενης οικονομίας.

Ευτυχώς για τις Κλινικές που λειτουργούν σήμερα έχει ληφθεί η πρόνοια να ισχύσουν 24 μόνο άρθρα, διότι η εφαρμογή των υπολοίπων είναι ανέφικτη, όταν η συντριπτική πλειοψηφία λειτουργούν μέσα στο αστικό ιστό των πόλεων, συνεπώς οποιαδήποτε κτιριακή παρέμβαση είναι αδύνατη και κοστοβορα και μάλιστα μη ανταποδοτική σε χρονικές περιόδους κλειστών προϋπολογισμών.

Το τελικό αποτέλεσμα είναι αντίθετο από το προσδοκώμενο και με μια φράση από 3 Προεδρικά Διατάγματα έως σήμερα οι Κλινικές πλέον λειτουργούν με τα 3 Π.Δ. προσθέτοντας όμως ένα νέο νόμο!!!

Αφελληνισμός μέσω εξαγορών

Λίγους μήνες από την έξοδο της χώρας από την εποχή των μνημονίων και της προσδοκίας όλων για ξεκίνημα μιας νέας εποχής, βλέπουμε ότι και ο κλάδος της υγείας δεν μένει ανεπηρέαστος από τις συνέπειες της δεκαετούς ύφεσης, της οπισθοδρόμησης και των δραματικών αλλαγών στον επιχειρηματικό χάρτη.

Διακοπή λειτουργίας δεκάδων Κλινικών, περίπου 40, εξαγορές ιδιωτικών νοσοκομειακών μονάδων γνωστών Ομίλων, με μικρή μάλιστα οικονομική εξάρτιση από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. και προσφορές και κινητικότητα για αγορά άλλων ομίλων, διαδικασίες διαγωνισμών για άλλες, συνθέτουν ένα σκηνικό το οποίο θα είναι τελείως διαφορετικό έως τα τέλη του έτους, σε σχέση με αυτό πριν δυο χρόνια και φυσικά προ της έναρξης της οικονομικής κρίσης.

Και τίθενται εύλογα τα ερωτήματα.

Γιατί τέτοιο ενδιαφέρον από ξένα funds να επενδύσουν στην Ελλάδα και μάλιστα στο χώρο της υγείας; Βλέπουν ένα κλάδο ο οποίος θα επιστρέψει άμεσα στην κερδοφορία; Θα εγγράψουν υπεραξίες από τα ακίνητα των Θεραπευτηρίων; Θα υπάρξει υπερ-συγκεντρωση του κλάδου και συνεπώς αναδιανομή της πίτας σε λίγους; Με ποιο τρόπο όμως όταν ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ. λειτουργεί στα πλαίσια κλειστών, εξωπραγματικών με τις πραγματικές ανάγκες του πληθυσμού, προϋπολογισμών, με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρίες που καλύπτουν με προγράμματα υγείας ένα μικρό ποσοστό του 12% περίπου και με πληθυσμό που δηλώνει πραγματική αδυναμία για ιδιωτική πληρωμή κάλυψης των εξόδων νοσηλείας;

Βέβαια, οι ανάγκες για νοσηλευτική περίθαλψη συνεχώς θα αυξάνονται.

Παρόλο που μια συνέπεια της οικονομικής κρίσης είναι η μείωση, κατά δυο έτη, του προσδόκιμου ζωής, ταυτόχρονα, η υπογεννητικότητα, η αυξημένη ανεργία, η γήρανση του πληθυσμού, οι ακριβές νέες θεραπείες, οι ακριβές νέες διαγνωστικές εξετάσεις και τα υψηλού κόστους νέα φάρμακα δημιουργούν ένα αρνητικό ισοζύγιο στα οικονομικά της υγείας. Και αυτό το πρόβλημα, της ανάγκης αύξησης των δαπανών για την υγεία, δεν αντιμετωπίζουμε μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες.

Οι θέσεις των κομμάτων ενόψει των εκλογών

Σε μια προεκλογική χρονιά, όπως η φετινή, ποιες είναι οι θέσεις των Ευρωπαϊκών αλλά και των Ελληνικών κομμάτων για την υγεία ;

Όλα τα κόμματα ομιλούν για δημόσια δωρεάν υγεία, χαϊδεύοντας τους ψηφοφόρους, όταν γνωρίζουν βέβαια ποια είναι η κατάσταση της δημόσιας υγείας, ειδικά στην χώρα μας και όταν το κόστος της δημόσιας περίθαλψης είναι πολλαπλάσιο από αυτό στον ιδιωτικό τομέα.

Θα πρέπει όλοι να αντιληφθούν, σε Ελλάδα και Ευρώπη, τον πολύτιμο συμπληρωματικό ρόλο του ιδιωτικού τομέα σε όλα τα Εθνικά Συστήματα υγείας και να κατοχυρώσουν την ελεύθερη πρόσβαση και επιλογή από τους ασθενείς των κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης του ιατρού και του νοσοκομείου που εμπιστεύονται για την αποκατάσταση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, με ασφάλεια, αμεσότητα, αποδοτικότητα, χωρίς λίστες αναμονής και με κόστη προσιτά για τις δυνατότητες τους αλλά και πολύ χαμηλότερα για την κοινωνική ασφάλιση.

Η υγεία είναι πολύτιμη και θα πρέπει σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης να υπάρξει μια ελάχιστη ενιαία πολιτική και ο Επίτροπος για την Υγεία να έχει αρμοδιότητα αποκλειστικά την υγεία και όχι και άλλους τομείς.

Οι αλλαγές στον τρόπο περίθαλψης οδεύοντας προς το 2025

Και όμως η ιατρική εξελίσσεται ραγδαία, η ιατρική τεχνολογία τρέχει με ταχύτατους ρυθμούς και ανακαλύπτει νέα καινοτόμα διαγνωστικά και θεραπευτικά μηχανήματα που το κόστος απόκτησης τους είναι απαγορευτικό για τα Ελληνικά δεδομένα, λαμβάνοντας υπόψη τις χαμηλές τιμές αποζημίωσης των ιατρικών πράξεων και τις οικονομικές δυνατότητες τόσο των ασφαλιστικών ταμείων όσο και των ασθενών.

Και όμως θα πρέπει να αναπτυχθούμε, θα πρέπει να εξελίξουμε τις υγειονομικές μας μονάδες, να επενδύσουμε, καλύπτοντας το χαμένο έδαφος της τελευταίας δεκαετίας, στην προσπάθεια μας αλλά και στο όραμα μας για μια παροχή υπηρεσιών υγείας που αρμόζει σε μια ανεπτυγμένη χώρα της Ευρώπης, όπως η πατρίδα μας αλλά και με υψηλό αίσθημα ευθύνης προς τους ασθενείς συνανθρώπους μας.

Για να γίνει πραγματικότητα αυτό θα πρέπει να αναπροσαρμόσουμε τους προϋπολογισμούς για την υγεία σύμφωνα με τις επιλογές των ασθενών. Εάν οι υπηρεσίες υγείας κοστίζουν περισσότερο στο Δημοσιο τομέα και το κράτος δεν μπορεί ταυτόχρονα να είναι και πετυχημένος επιχειρηματίας αναλαμβάνοντας ρίσκα, δεν είναι κακό να σκεφτούμε τα Σ.Δ.Ι.Τ. Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα, με την παραχώρηση της λειτουργίας Κλινικών νοσοκομείων του ΕΣΥ ή και ολόκληρων νοσοκομείων στον Ιδιωτικό τομέα. Το κράτος θα απαλλαχθεί από ζημιογόνες δραστηριότητες ώστε να μπορέσει απρόσκοπτα να ασκήσει κοινωνική πολιτική και οι πολίτες θα απολαμβάνουν ποιοτικές, αποδοτικές, ασφαλείς και άμεσες, την στιγμή που έχουν την ανάγκη και όχι μετα από μήνες που μπορεί να είναι αργά για τη ζωη τους, υπηρεσίες.

Ας αφήσουμε στην άκρη τις ιδεοληψίες και τα πολιτικά κόστη και ας κοιτάξουμε ποια λύση είναι οικονομικότερη για το κράτος και συμφεροτερη για τους πολίτες και ας προχωρήσουμε μπροστά.

Η υγεία κοστίζει και ποτέ δεν έχουμε χαράξει μια Εθνική στρατηγική σε βάθος χρόνου με τον ασθενή στο επίκεντρο.

Ας κάνουμε την μεταρρύθμιση σε αυτό τον τομέα.

Υπηρεσίες υγείας στον Ιδιωτικό τομέα με χαμηλότερο κόστος και ασύγκριτη ποιότητα και επίπεδο υπηρεσιών και η υποχρέωση του κράτους να περιορισθεί στον έλεγχο λειτουργίας των μονάδων ως προς την ασφάλεια των υπηρεσιών και όχι σε γραφειοκρατικά θέματα θέτοντας συνεχώς εμπόδια.

Άλλωστε η υγειονομική περίθαλψη αλλάζει μορφή, οδεύοντας σε νέα πρότυπα συνεχούς και εξατομικευμένης φροντίδας. Μαζί της αλλάζει και ο τρόπος προσφοράς των υπηρεσιών μας, διαμορφώνοντας νέες συνθήκες περίθαλψης και ατομικής φροντίδας.

Η τεχνολογία αναμένεται έως το 2025 να αλλάξει ριζικά όσα γνωρίζουμε για την υγειονομική περίθαλψη μέχρι σήμερα, σε επίπεδο ασθενών, ιδιωτικής ασφάλισης, ακόμη και δημόσιας υγείας.

Η πληροφορική, η μηχανική μάθηση, η νανοτεχνολογια και τα ηλεκτρονικά συστήματα θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην αναδιάρθρωση του κλάδου.

Η τεχνητή νοημοσύνη, η ρομποτική, η νανορομποτικη, το Βιονικό κίνημα, η σύνδεση εγκεφάλου – υπολογιστή, η εικονική πραγματικότητα, τα 3D εκτυπωμένα φάρμακα, έχουν μπει στην καθημερινότητα μας και θα πρέπει να εξετάσουμε και να μελετήσουμε τον αντίκτυπο αυτών των τεχνολογιών στις επιχειρήσεις μας και να επενδύσουμε στην εφαρμογή τους στο μέλλον, προκειμένου να συνεχίσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και κερδοφόροι στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται.

Το 2025 οι «ψηφιακοί βοηθοί» μας θα κάνουν ιατρικές διαγνώσεις, θα μετρούν ζωτικά σημεία, θα υλοποιούν ιατρικές εντολές, θα επικοινωνούν με τους ασθενείς μέσω όρασης και φωνής υπολογιστών, με αυτόματη εκμάθηση και χρήση ψηφιακών δεδομένων.

Ζούμε την νέα τεχνολογική επανάσταση. Πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε και να αναπροσαρμόσουμε τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων του κλάδου και των εργαζομένων σε αυτόν.

Δεν πρέπει να χάσουμε αυτή την ευκαιρία τεχνολογικής μεταρρύθμισης που συμπίπτει με την έξοδο από τα μνημόνια και την προσπάθεια για αναπτυξιακή πορεία.

Και ας μην ξεχάσουμε ότι η υγεία πρέπει να μείνει σε Ελληνικά χέρια και να μην ξεπουληθεί σε ξένα funds με αγνώστου προέλευσης επενδυτικά κεφάλαια και κερδοσκοπικούς και μόνο σκοπούς.

 

Μεταμοσχεύσεις αιμοποιητικών κυττάρων και σε ιδιωτικές κλινικές

Τροπολογία της Αριστοτέλους δίνει τη δυνατότητα αυτόλογων μεταμοσχεύσεων αιμοποιητικών κυττάρων στον ιδιωτικό τομέα, ενώ παρατείνει και τις συμβάσεις επικουρικού προσωπικού.

Η ρύθμιση που κατέθεσε η Αριστοτέλους σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας δίνει τη δυνατότητα σε ιδιωτικές κλινικές να διεξάγουν αυτόλογες μεταμοσχεύσεις αιμοποιητικών κυττάρων.

Μεταμόσχευση

Στόχος της ρύθμισης είναι η εξασφάλιση της έγκαιρης πρόσβασης περισσότερων ασθενών στη θεραπεία, ώστε να αποφευχθεί πιθανή επιβάρυνση της υγείας τους, λόγω καθυστερήσεων ή αναμονών.

Έτσι, ορίζεται ότι οι αυτόλογες μεταμοσχεύσεις αιμοποιητικών κυττάρων διενεργούνται, πέραν των ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ, και σε «Μονάδες Μεταμόσχευσης» και των  ιδιωτικών κλινικών, που έχουν λάβει τις απαραίτητες άδειες και πληρούν τις προϋποθέσεις. Εφόσον, δηλαδή, έχουν τις απαραίτητες εγκαταστάσεις, εξοπλισμό και προσωπικό.

 

The benefit of EU action in health policy: the record to date - European Parliament

Dear UEHP members,

Heading towards the end of the current legislation (this week the European Parliament is holding its last plenary in Strasbourg), the European Parliament takes stock of its achievements in the 5-year mandate by publishing the study “The benefit of EU action in health policy: the record to date”.

This study provides a non-exhaustive overview of the added value achieved so far through European Union (EU) action in the field of health policy. The study, requested by the Coordinators of the European Parliament's Committee on the Environment, Public Health and Food Safety (ENVI), covers the benefits of EU action in the following sectors: the EU Health Programme, cross-border healthcare, pharmaceuticals regulation, medical devices, and prevention and vaccination. The study provides a brief overview of the EU legal framework, policy tools and best practice in each area.

The analysis demonstrates that, within the limits set by the EU Treaties in health matters (subsidiarity), the EU does acquit its responsibility and utilises its capacity to act on behalf of EU citizensin this policy area. The study furthermore concludes that EU health policy clearly achieves European added value. European health policy measures taken to date are highly beneficial to and relevant for European citizens, economies and the Member States.

I believe this is a very important document for all of us and for all stakeholders in the healthcare sector, especially in a complex historical moment such as the current one. You can dowload the full study here:

http://www.europarl.europa.eu/
RegData/etudes/STUD/2019/
631729/EPRS_STU(2019)
631729_EN.pdf

Best regards

 

Our March Newsletter is online!

Our March Newsletter is online! This month UEHP goes pink: special focus on gender equality with concrete experiences of women entreprenuers in healthcare! Read it at: 
http://www.uehp.eu/newsletter/201903/
index.html#news01

 

ΑΘΗΝΑ 984 Ραδιοφωνικη Συνεντευξη 21-3-2019

ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΕΟΠΥΥ

Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ
Με τον Άρη Τόλιο.

https://www.mixcloud.com/
%CE%91%CE%98%CE%97%CE%9D%
CE%91984/%CE%B7-%CF%83%CF%84
%CE%AC%CF%83%CE%B7-%CF%84%
CF%89%CE%BD-%CE%B4%CF%8D%CE
%BF-21-03-2019/

απο 35:40 εως το 41:20

alt

 

Αν θέλεις να φτιάξεις ιδιωτική κλινική, μάζεψε 200 έγγραφα

Για τη συλλογή των συγκεκριμένων εγγράφων, απαιτείται τουλάχιστον ένα εξάμηνο τρεξίματος και 10.000 ευρώ στην τσέπη τουλάχιστον.

iatronet.gr
Δημοσίευση: 15 Μαρτίου 2019

Γράφει: Καραγιαννοπούλου Δέσποινα
Επιχειρηματικό Ρεπορτάζ Υγείας

Â Η Ελλάδα δεν πρόκειται να γίνει ποτέ ελκυστική αγορά για επενδύσεις, αν δεν μειωθεί η γραφειοκρατία και αν δεν υπάρξει ένα σαφές θεσμικό πλαίσιο.

Μολονότι, λοιπόν, βρισκόμαστε στην εποχή της ψηφιοποίησης των πάντων, το χαρτί παραμένει χαρτί και η γραφειοκρατία του ελληνικού κράτους αντί να μαζεύεται γιγαντώνεται λειτουργώντας αποτρεπτικά σε όποιο ενδεχόμενο επικείμενης επένδυσης. Αυτό υποστηρίζουν παράγοντες από τον χώρο της δευτεροβάθμιας περίθαλψης στον ιδιωτικό τομέα, τονίζοντας ότι σήμερα αν θελήσει κάποιος Έλληνας να φτιάξει μια ιδιωτική κλινική στην χώρα του θα πρέπει να συγκεντρώσει περί τα 200 έγγραφα, αριθμός που αυξάνεται κατακόρυφα αν μιλάμε για αλλοδαπό επενδυτή από ευρωπαϊκό κράτος, ενώ ο αριθμός των εγγράφων σχεδόν διπλασιάζεται για επενδυτές Τρίτων Χωρών.

Μερικά από αυτά τα έγγραφα είναι : άδεια οικοπέδου, άδεια λειτουργίας, σκοπιμότητα λειτουργίας, τοπογραφικά, κατόψεις,  άδεια μηχανημάτων, πυρασφάλεια, περιβαλλοντικοί όροι, εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας, κανονισμός λοιμώξεων, πτυχία προσωπικού, άδειες άσκησης επαγγέλματος, υπεύθυνες δηλώσεις γιατρών ότι δεν είναι Πανεπιστημιακοί ή γιατροί του ΕΣΥ, διαχείριση υγρών αποβλήτων, διαχείριση μολυσματικών αποβλήτων κ.λπ.

Περισσότερα...

 

Σύνδεση



Χρήσιμοι σύνδεσμοι

 

Δημοσιεύσεις